Lugn och ro

Igår vaknade jag upp jätte tidigt av att min mage inte mådde så bra. Det blev en heldel spring på toa och inte alltför mycket sömn därefter. Frukost var bara att glömma och energin fanns liksom inte. Fram på dagen piggnade jag till lite iallafall , så pass att jag kunde sätta mig i bilen och köra de 30 milen hem. Mattias körde min bil. Ialalfall så kom vi hem jag var helt slut och yr i huvudet. Jag la mig på soffan och somnade, vaknade ungefär 2 timmar senare, Gick inte att äta något och jag hade då åkt på feber också. Släpade mig upp till sängen och har därefter sovit i sammanlagt 16 timmar. Man kan ju då tycka att jag borde vara utvilad, nej då. Eller jag mår bättre iallafall och jag har faktiskt ätit en tallrik med filmjölk. Vi har varit iväg och handlat med till nyårsmiddagen. Min syster och hennes man kommer hit några dagar :)

Nu ska jag försöka ta tag i att packa upp alla påsar och väskor vi hade med oss hem. Ikväll blir det mumsig stek till middag, vi fick med oss en stooor bit hem av svärmor och svärfar!

Imorgon ska jag jobba och sen är jag ledig igen...

Hur har din julhelg varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback