Min jul: Julafton

Så blev det jul även i år. På julafton var det fullfart. Vi började morgonen med att svärmor lockade mitt hår, efter mycket om och men blev det klart och jätte fint. Sen bar det av... Vi började med att träffa min syster och hennes man för att sätta ett ljus på mammas och farmor & farfars grav. Det är alltid så mycket folk på kyrkogården till jul. Många som vill hälsa på bortgångna släktingar.

Efter det besöket bar det av hem till pappa med sambo. Där åts det jullunch innan tomten kom och delade ut klappar och så avslutade vi besöket där med Kalle Anka (såklart!)


Pappas diskmaskin har typiskt nog gått sönder lagom till jul, en ny är påväg men för denna gång så fick alla hjälpa till att torka!


Tomten ;)


Min syster gör jättefina paket!


...och i vissa paket är det roliga saker! Bakom pennan ser ni en av sakerna jag fick av min man, mycket trevlig parfym!

Sen var det dags fär nästa julfirande... hemma hos Mattias föräldrar...


där bjöds det på mumsigt julbord


Svärmor Karin i sin fina kjol!


Julgranen!


Julklappsutdelning med mig som tomte, alla hade varit mycket snälla i år!


Vad kan det vara i Mattias paket?


Urax tyckte att pappret och alla tomma kartonger var mest intressant.


Bröderna med varsin katt.


Karin & Janne inviger sin julklapp!

Vi gick och la oss fram mot natten efter att ha sjungit och spelat X antal låtar med guitar hero och singstar!


Kommentarer
Steffi och Liam (o bebisen i magen) säger:

vilken härlig jul ni haft de.

Janne och Karin ser ut att älska Guitar Hero. tihi.. :)

2008-12-27 | 18:18:05
Bloggadress: http://steffiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback