Orkar inte!

Jag är så trött förstår ni.
 
Måste sova mycket längre än vad jag gör nu. Men när jag väl sover så går ju tiden så snabbt och så börjar klockan ringa. Blä! Ser fram emot helgen. Jobbar iof. på söndag men på lördag har jag ingen tid att passa. Förutom att två vänner ska sova här efter julfesten imorgon kväll och de ska upp och jobba öppning. Men jag kan ju faktiskt sova vidare sen. Fast är man vaken så är man, eller hur? Så hade jag ju tänkt att jag skulle baka lite också. Har ju inte blivit några lussekatter ännu.
Men men det löser sig... jag blickar framåt, mot min 5 dagars ledighet i jul. Då ska jag sova och fira jul med alla såklart. Hihi. Kan man ta semester efter sin semester? Så man kan vila upp sig lite och ladda batterierna kanske?

Tänk en resa till solen efter nyår, ligga vid poolen i värmen och sova. Underbart. Någon som är sugen på att bjuda med mig? Jag tackar inte nej ;) Näe haha, får min utlandssemester i vår sedan. Dock inte till värmen men det blir nog bra ändå. Eftersom vi båda fyller år i maj tänkte vi kanske göra något då. En resa eller så.

Men åter till det jag ville ha sagt... Om bloggen är dåligt uppdaterad så är det för att jag sover ;) eller helt enkelt inte orkar. Så fort energin kommer tillbaka är jag igång igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback