Ännu en delfinal...

Skräll och skräll vet jag inte om jag skulle kalla det men spännande var det allt. BWO var självskrivna i finalen men sedan var det allt lite osäkert. Hoppades på "Terran" gillade hennes opera pop, Tyvärr tyckte inte svenska folket som jag. Tror ju inte att Frida har så stor chans i finalen ändå, men en schlager som skulle funka i Eurovision är det absolut inte.

Om en vecka är det dags igen, då håller jag tummarna för Charlotte Perelli. Min förutspådda favorit.

Blir en fortsatt lugn kväll, även om man skulle vilja dra iväg ut på partaj så är det ganska liten chans att man kommer iväg på något här nere i skogen.
Och nej jag är inte bitter, bara lite feststugen ;)

Ha en vild och galen, eller lugn och skön hemmakväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback