Söndagsäventyr.

Idag hade vi bättre tur med vädret. Solsken! Väldigt ovanligt. Vi bestämde oss för en tur till Växjö, dels för lite shopping och dels för att hälsa på några vänner som nyligen flyttat dig. Två flugor i en smäll!

image131
image132
Soligt med det har hunnit bli ganska blött på åkrarna de senaste dagarna.

image133
Min nya fina billiga (!!) handväska från Åhlens.

image134
Plastväxter är inte min grej egentligen, men där dessa står kommer det inte många solstrålar. Snygg kruka va? Mönstret är sametsaktigt.

image135
Detta skrattar Mattias åt. Jag i mina nya hörlurar , inte riktigt min stil hehe. Men de är bra och vi slipper tjaffsa om vilken musik vi ska lyssna på vid datorn. Mina gamla höll på att ramla sönder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback