Bättre.

Min förkylning har blivit bättre, nästan obefintlig. Skönt det. Tyvärr har jag mått lite uschligt utöver förkyld så jag hoppas att det också vill försvinna nu så jag kan jobba imorgon. Har ledig dag idag. Tur det , för det kändes verkligen imorse att jag behövde en extra dag.

Har gått runt och plockat lite här på förmiddagen, det behövdes kan jag lova. Nu är det lunchdags men jag är absolut inte matsugen :( Hoppades att jag skulle må lite bättre om jag rörde på mig lite men det hjälpte inte särskilt mycket. Suck!

Nog med beklagningar nu... igår köpte en ny fin gräsklippare! Vår förra gick ju liksom sönder jätte mycket. Nu blev det värsta dunder racer klipparen. Kollast i kvarteret ;)

Nu är det bara 2,5 vecka till vår semester börjar... lovely. Och ni vet ju vad som händer då... dags att bli fru!

Nej nu är tvättmaskinen klar... bäst att hänga ut tvätten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback