Vad händer?

Nästan en vecka till av semestern har passerat och vi har haft fullt upp med bröllopsfix och semestersaker.
Känndes skönt att komma hem igår, inte samma känsla av bröllopsstress. Fast vi håller fortfarande på att fixa med typ en miljard saker. Puhh. Fast nu är det ju snart dags, vi har träffat prästen och gått igenom hela vigselakten lite kort. Igår fick jag manikyr, vilket var jätte lyxigt!


I tisdags var vi på smultronstället i Söderköping.


Svärmor Karin och hennes glass


Svärfar Jannes glass var inte lika stor...


Denna var min. Puhh, jag var så illamående efter den och jag orkade inte hela!


Sen hade vi Mattias jätteglass. Oj oj säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback