Blaha.

Plockade denna från Jennies blogg och eftersom jag hade tråkigt så jaa...

Utmanar alla som läser min blogg och som själva skriver en!


Fullt namn: De som känner mig vet... de som inte känner mig behöver inte veta just här ;)
Piercingar: I tungan
Tatueringar: Nej, men har planen att göra en.

Du samlar på: Handväskor kanske...

Hur tidigt stiger du upp: Mellan 6-9 beroende på hur dags klockan ringen
Vad ska du göra ikväll: Se klart filmen jag ser, sen Miami Ink sen väntar sängen.

Vad är du allergisk mot: Inget

Använder du hårspray: Jo
Kan du stå på händerna: Nepp, tänker inte prova heller
Favoritserie: Många! Genom alla tider; Gilmore Girls, SATC. Just nu, Greys Anatomy, Desperate Housewifes

Håkan Hellström eller The Ark: Båda funkar
Salt eller socker: Beror på när på dygnet och till vad.
Gillar du ketchup:Jo, tomater är gott så why not ?!
Är du glad nu: Jag är väl alltid glad?
Var du glad igår: Hmm.. jo trött, men glad!

Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja
Vad dansar du till: Det mesta med lite fart i
Stockholm är: inte direkt min favoritstad

Göteborg är: Emelies hemstad och  betydligt bättre än Sthlm
Kan du sjunga: Alla kan sjunga, hur det låter är sen en annan sak
Mer värt än guld: Kärlek! Min familj!
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti
Ett land jag vill besöka: Listan kan göras lååångt. Närmast som jag kommer besök är iallafall Tunisien!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback