Fredag är ändå den dagen som känns bäst...

Nästan en vecka har gått sen sist. Har jobbat MASSA denna vecka. I torsdags blev det 10 timmar och 9 timmar idag. Puhh!

Men nu är det så skönt att slappa i soffan o se en gammal romantisk komedi. Funkar alltid! Har varit hos sjukgymnasten för "sista" gången idag. Nu är det meningen att jag ska klara detta själv, med övningar och rätt hållning på jobbet och hemma. Det är väldigt svårt när man är van att sitta och röra sig på ett sätt, men som han sa sjukgymnasten, om jag vill få mindre ont så måste jag ju. Vi får se hur det går! Håll tummarna.

I onsdags var jag hos frissan och gjorde slingor. Blev jätte bra. Blonda, men inte för blonda liksom, lagom. Ska försöka ta kort när jag kommer ihåg.

Imorgon ska jag till Sara och umgås, vi blir ett gäng från jobbet! Kul! Temat är rosa. Tur för mig då rosa ligger mig varmt om hjärtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback