Glad Påsk!

Hoppas ni får en härlig påskafton mina vänner även om det påminner mer om vinter än vår ute! Idag har vi ännu en fullspäckad dag framför oss. Ska inleda med lite frukost och sen fixa med lite saker!

Igår hämtade jag min vigselring! Den passade *puhh*. Den är så otroligt vacker. Jag vill aldrig ta av den, hellst skulle jag vilja gift mig igår så att jag får ha den på mig. Tyvärr så gick inte min andra hälft med på det :( Den är iallafall underbart vacker och passar perfekt med förlovningsringen. Varför är det så lång tid kvar till bröllopet för? Den här eviga väntan gör mig galen ibland kan jag lova. Nu när det mesta stora är fixat och vi bara har en massa smått kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback