Jag älskar fredagar!

Det är alltid lite extra skönt med fredagar. Särskilt när man jobbar och har två lediga dagar att se framemot. Nu är situationen inte så för mig denna veckan, men det gör inte så mycket. Jag är ju ledig idag. Och det gör det ju också till en extra speciell dag. Jag trodde jag skulle inleda morgonen med en lång härlig sovmorgon. Så blev det inte riktigt, men vad gör det, Jag myste i soffan med en film istället "Because I said so".

Mitt humör är verkligen på topp idag. Lyckades få en tid hos optikern i eftermiddag, dax för nya glasögon.Sen får jag se vad jag hittar på. Har en bok som ropar på mig, och en heldel One Tree Hill avsnitt att titta på. Härligt att ha en dag utan måsten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback