Vilken rysare.

Jag satt som på nålar igår kan jag lova. Hoppade och studsade och höll tummarna att de bästa bidragen skulle gå vidare! Nu blev det ju inte riktigt så. Men men efter att ha sovit på saken och nu lyssnat på alla finalbidrag på Melodifestivalen så är allt bra :)

Till finalen har jag tre favoriter! Sanna Nielsen - Empty Room , Charlotte Perrelli - Hero och BWO - Lay your love on me. Det är de bidragen som jag tycker är bäst och som jag tror skulle fungera bäst i Eurovision. För de ska ju först lyckas ta sig genom en kvältävling för att överhuvudtaget kunna vara med i finalen.
Jag tror faktiskt inte Europa är redo för Nordman eller t ex Frida.

Nu är det dags för lite frukost och sen ska jag såsmåningom röra mig mot jobbet. Lång dag framför mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback