Blötdjur.

image223

Såhär tjusig var jag efter cykelturen hem idag i spöregn. Gahh! Inget jag vill göra om kan jag lova.
Det var skönt att ta på sig torra myskläder och bara grypa upp i soffan med en filt sen. Myyyys!

Annars har jag jobbar idag och igår, klippte gräsmatten alldeles själv i lördags. Sjukt jobbigt men vilken bra träning det är! Ska försöka se till att göra det varje gång, gratis motion kan man ju inte säga nej till. Och så är det kul också!

Bröllopet närmar sig med stormste. Mycket kvar att fixa dock. Vi beställde Mattias ring i lördags så nu är det överstökat. Vi har båda köpt skor nu också, kom på att vi ska gå in dem innan bröllopet också. Så vi slipper skavsår.

Nu är det snart Vänner, alltid lika kul!
Väntar på att min blivande make kommer hem snart också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback