Födelsedagshelg.

Mycket har hunnits med i helgen. Jag har fyllt år, vi har hälsat på familjerna uppe i Norrpan och haft två födelsedagskalas och lite party.
Jätte kul att träffa alla, som vanligt och som det barn jag är så är det ju himla kul att få paket också! Har tagit en heldel bilder i helgen men lägger upp guldkornen här nedan.

Fredag...

Kalas hemma hos Mattias föräldrar med Mattias bror + fru och morfar.

Vi bjöd på grillat kött med potatissallad och lite grönt. Ett och annat glas vin slank ner också.
image211

Denna fina "skattkammar ö" fick jag av Mattias bror + fru.

image212

Paketöppning. Jag blir förvånad och väldigt glad för innehållet.

image213

image214

inte var det slut med den...

image215

Sen var det dags för Nicke att få sin lite sena födelsedagspresent...

image216

En liten närbild på mina småtröjor på "skattkammar ön"

image217

Lördag... dags för nästa kalas. Denna gång med min familj hemma hos pappa.

image218

Finfina tårtor hade vi köpt!

image219

På kvällen blev det lite party med storasyster först hemma hos henne och sen vidare till Harrys. Imorse vaknade jag och var inte alltför pigg. Blä. Efter en dusch och lite att stoppa i magen blev det någorlunda iallafall.
Idag har vi inte gjort så mycket fixat lite innan vi åkte hem igen. Sitter och tittar på Sanningens Ögonblick och facineras över vad folk kan göra för pengar.
Lär ramla i säng väldigt tidigt jobba imorgon igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback