Det är bara att ta nya tag!

Jag har velat fram och tillbaka om jag skulle skriva om detta i bloggen, men det är så många som kommer fråga ändå så det är väl lika bra. Ibland kan bloggen vara ett bra ställe att skriva av sig på, ganska många av mina vänner och familj (??) läser den så då slipper jag berätta samma sak om och om igen.

Till saken då, hade ny uppkörning idag. Alltså den första jag gjorde räknas ju inte alls men det gjorde denna. Som ni kanske har förstått av rubriken så gick det inte alltför bra. Dels spöregnade det med betoning på spö ! Sen var jag så sjukt nervös och hade det som hände sist i bakhuvudet hela tiden, det var väl inte alltför bra då :(

Tur att Mattias hade skjutsat mig dit för då kunde jag gråta ut lite direkt efter. Nu känns allting lite bättre och min tanke är att det är bara att öva mer och mer och mer. Tills jag inte bara tycker att jag kan det utan tills jag kan det i sömnen!

Allting gick ju inte dåligt och om jag nu hade varit helskärpt så tror jag det bara hade varit en sak som det gått under på. Det är ju himla bra att det är med ecodriving av miljöskäl osv MEN det är så krångligt när jag inte har kommit in i den slags körning direkt. Det är svårt att göra om det liksom. Jag måste börja tänka helt annorlunda.

Men vet ni vad, jag mår bra och nästa gång kommer det gå utmärkt, perfekt, excellent när jag kör upp! Eller hur?!

Kommentarer
Jennie säger:

Jag tror att det kommer gå bra! Håller mina tummar för dig! =) Tråkigt att det inte gick vägen, men det gör det nästa gång!

2008-11-19 | 11:12:05
Bloggadress: http://jenninii.blogg.se/
Britt säger:

Klart att du kommer att klara det nästa gång... Håller alla tummar för dig...Kramizz

2008-11-19 | 19:16:01
Bloggadress: http://bubbis73.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback