Det började med ett kaboom!

Ni vet man kan ibland ha en dålig dag. Typ man glömmer saker , inget blir som man vill osv.
Min dag idag kan inte bli värre än vad den redan varit.

Den började 04 och något i natt med att jag fick för mig att det knackade på dörren, självklart vågade jag inte gå ner så min kära kära man fick göra det! Ingen där. Jag hade väl drömt knacken eller så. Iallafall vi somnar om och vaknar två timmar senare, dax att gå upp. BLÄ! Vi är alldeles för trötta. Jag börjar sakta men säkert göra mig iordning och så. Vad händer?
Jo, påväg nerför trappen med massa saker i händerna. Då halkar jag och studsar ner för mer än halva trappen på min stackars rumpa.
Jag kom undan lindrigt med en massa värk och blåmärken. Ni som har upplevt vår trapp vet att det är verkligen lindrigt. Kunde ha gått mycket värre.

Dagen har flytit på ganska bra sen, frysit som en gris på jobbet men det var jag inte ensamen om. När vi kom hem så satte jag igång en tvätt och började med maten. Vips, så blir det svart och en propp går. Självklart  både spisen och tvättmaskinen och värmepumpen! Och diverse lampor. Vi hade ingeting hemma så Mattias var på Ica och köpte proppar precis.

Så, mina vänner nu förstår ni att det kan inte bli värre idag.

Men imorgon är en ny dag och då är det dags för nya bekymmer ;)


Kommentarer
Jennie säger:

Jag verkligen kände hur ont det gjorde. aj aj..!

2008-11-24 | 21:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback