Summering av våra Göteborgs tripp.

Jag har haft så kul i Göteborg, jag är sjukt trött, har åkt på en otrevlig förkylning och har träningsvärk som heter duga!
Vi shoppade både igår och jag passade på idag också. Sen var vi ute och åt och gick vidare i natten! Det blev inte alltför många timmars sömn i natt tyvärr, men det var det värt!

Här kommer lite bilder...


Sara och jag på tåget! Vi fick frågan om vi var syskon förresten. Så lika är vi väl inte?


Ganni, Cissi och Sara


Jag och mitt vin


Dricka för hela slanten


Jag och Emelie väntar på maten


Jag får en puss av Sara


Sara får en puss av mig

Vi hade som sagt en riktigt kul helg och vi har dansat till gammal 90 tals musik i hur många timmar som hellst!
Nu... VILA!


Kommentarer
Jennie säger:

låter som en riktig toppenkväll! Blir riktigt avis!

2008-11-30 | 22:36:27
Bloggadress: http://jenninii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback