Don´t mess with me

Jag är så irriterad! Fast jag är inte irriterad på något speciellt utan jag bara är det. Jag har så jäkla hetisgt humör när det är dags för"den där veckan". Alltid samma sak, jag blir irriterad på minsta lilla och känner mest för att skrika rakt ut. Lägg till en hemsk värk så har ni min vardag just nu!
Gaaah!
Varför var vi kvinnor tvungna att drabbas av det här? Vad fick männen? Stå ut med oss när vi har den känns inte tillräckligt smärtsamt!


Nu är Mattias iallafall påväg hem med maaaat. Självklart pallar varken han eller jag att laga mat så ikväll blir det mackor. Vi har äntligen hittat Äntligen Subs, hoppas de är lika goda som de ser ut bara!
Sen blir det tv för heeeela slanten!

Kommentarer
Mlir säger:

Var de det?

2008-10-23 | 06:19:02
Bloggadress: http://emmelie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback