In i tv:ns värld.

Nu har min sjukdagar fått ett slut och jag traglade mig till jobbet idag. Det gick riktigt bra, trotts whiskeyrösten.

Ikväll var en perfekt "sitta i soffan och se på tv"-kväll. Lägligt att jag fortfarande inte borde träna. Värre nästa vecka när jag ska komma igång igen.  Just nu är det Lyxfällan, jag får alltid en känsla att jag vill fixa och trixa med vår ekonomi så den blir peeeerfekt! Ser jag ett inredningsprogram, då suger det i inrednings och renoveringstarmen. Den enda tarmen som det inte suger i är när jag ser ett program som det jag såg igår. Det var en dokumentär om två tonåringar som ville plastikoperera sig, man fick följa med dem när de åkte till Usa osv. En av tjejerna hade ju vettiga anledningar och så men den andra, hon hade inte provat att gå på gym, äta rätt eller något sådant. I hennes ögon var fettsugning den lättaste vägen. Ja, bhöver jag tillägga att det inte blev någon operation för hennes del. Hennes föräldrar sa Nej och när hon fick se hur det gick till vill hon inte längre.

Helt sjuk. Men iallafall så tycker jag det är så intressant hur man kan bli så uppslukad av ett tv program.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback