Jag tycker till...

KLÄDER
Skor: gärna med lite skaft på dem
Sneakers: converse
Jeans: Mysiga och välanvända
T-shirt:  Med något roligt tryck
Underkläder: Mjukt och skönt

ACCESSOARER
Väska: en snygg och rymlig till vardags, en liten och fräck till fest
Plånbok: Ganska liten men alla kvitton ryms ändå ;)
Klocka:  På mobilen
Tv: Platt, stor, LG
Mobiltelefon: Noika XpressMusic 5310
Kamera: Canon Ixus 70
Dator: HP

BADRUM
Tandkräm: Pepsodent
Tvål: En som inte luktar sjukhus
Parfym: DKNY red eller green apple
Medicin: panodil, eox (vid röda vågen), annat vid sjukdom

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Soda Streamat
Vin:  Är vuxen nog att dricka både rött och vitt
Bröd: Kommer inte på vad det heter... de är runda och väldigt goda
Glass: Choklas eller Ben&Jerrys Cookiedough eller polka på sommaren

HEMMA
Säng: 180 bred, Ikea
Lakan: Vitt oftast, ibland något färgglatt
Espressomaskin: Kaffe är för vuxet
Kylskåp: Stort och vitt

FÄRDMEDEL
Bil:  vi har en Saab 95 dock jobbar jag fortfarande med kortet
Taxibolag: Åker aldrig taxi
Cykel: Min Monark

ÖVRIGT
Frisörsalong: Lugg här nere, där uppe är det Hair n´Beauty
Bank: Lokal Sparbank


Nu vill jag utmana alla som läser min blogg och som bloggar själva!
Jennie, Anna, Erica, Emmelie, Cilla, Britt, Steffi, har jag glömt någon?

Kommentarer
Beauty By Beata säger:

Tack för tipsen!

2008-09-30 | 23:31:32
Bloggadress: http://beatas.blogg.se/
Erica säger:

Utmaningen är antagen =)

2008-10-01 | 21:32:50
Bloggadress: http://eccas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback