bara en dag

snart är det helg! Jag måste dock säga att denna vecka när jag har utbildat har tiden gått så himla fort. Jag antar för att jag har så himla kul! Det är roligt när man funnit något som man tycker är så kul och som man kan tänka sig att syssla med. Men jag skulle icke orka att plugga de fyra eller fem åren som krävs för att kunna jobba med det. Nog svamlande.

Denna vecka har jag faktiskt varit väldigt pigg också. Så jag har faktiskt orkat göra "riktigt" mat hela veckan. Idag bjöds det på grillad lax, ungsstekta potatishalvor och så en romsås på det.

Kvällen bjuder på lite lugn och ro i soffan skulle jag tro.

Har förresten fått mina första grattis"kort"idag, från Ica. Vi handlar ju på lite olika ställen och jag fick en frödinge tårta, två daimtårtor och två tårtspadar. Fun!  Det blir många tårtor det ;)

Kommentarer
erica säger:

Hej =) Vad duktig du är som fixar finmiddag o grejjer! Jag har samma problem med utbildning, vet vad jag vill jobba med, men då måste jag läsa minst 2 år till o närmsta ställe är stockholm =/ Kul med uppvaktning från olika håll =) Har faktiskt fått tag på lite grejer till min outfit ja ska ha på festen =)

2009-04-29 | 19:51:00
Bloggadress: http://eccas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback