bortskämda

Blir vi inte allt lite bortskämde med sol och värme nu? Det är inte äns maj än och temperaturen och vädret ute är ju som svensk sommar när den är bra. Risken med det här underbara vädret är ju dels att det kommer bli så grymt torrt och dels att semestern förmodligen kommer regna bort.
Men då hinner man iof att göra allting som man annars aldrig hinner inomhus.

Denna veckan har ju jag min första utbildning, jag måste säga att jag tycker det går prima. Det är ett toppen gäng jag utbildar så det är ju ett stort + i kanten. Hoppas att de lär sig något också ;)

På torsdag har jag och min man varit ett par i 7 år, det ni. Inte illa! Känns som vi alltid varit tillsammans iof så  jämfört med det är det väl inte så mycket.  Vi lär nog inte fira det alltför mycket tror jag. Vi äter väl lite gott och så bara.

Det är ju 3 dagars helg nu igen så vi hade tänkt sätta upp lite gipsväggar tror jag... kom precis på att vi behöver ju köpa dem också... när ska detta göras..hmm... det återstår att se om det blir det eller inte. Rummet ska vara någorlunda klart till midsommar iallafall.

Nu ska jag skicka iväg några Tradera paket sen är det soffslappning som gäller!

Kommentarer
erica säger:

7 år?! inser du hur tokigt länge det är?!! :P

Vi är ju "bara" uppe i 4 i oktober.. och jag tycker det är länge hihi.. Men ni passar ihop, det känns lixom =) kul, grattis i förskott!

2009-04-29 | 19:55:47
Bloggadress: http://eccas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback