i love birthdays

snart fyller jag år! Visst är det underbart! Jag älskar födelsedagar och alla alltid är så glada på kalas, man får dessutom äta mumsigt utan att ha dåligt samvete.Har alltid gjort det och kommer alltid att göra det. I år fyller jag ju 25 så det ska firas med en fest vilket gör det hela mycket roligare. Jag menar en fest är aldrig fel. Toppen anledning att ha fest. Jag har kommit fram till att det inte är någon idé att bekymra sig över att man blir äldre. Det går ju liksom inte hindra det ändå. Eller  är det någon som har en lösning på det? Jag stannar gärna på 25 ett par år iallafall!

Hur som hellst så ska jag ju ha fest så jag hoppas verkligen att alla inbjudna kommer... är ju så tråkigt annars :( Nu gäller det bara för alla att O.S.A oxå,

Kommentarer
Marie säger:

Kan meddela att det inte är så farligt att fylla 25, man blir nämligen aldrig äldre efter det! ;-)

2009-04-22 | 23:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback