idag

Var en liten halv bra dag. Jag sov inte alls bra då jag skulle till vårdcentralen och ta lite prover på morgonen och inte fick äta eller dricka innan. Usch, jag vaknade typ halv 4 och fick för mig att jag hade druckit hihi. Jag är knäpp ! Sen när jag väl kom till vårdcentralen, vrålhungrig, då var personen i kassan ny så hon glömde säga till dem att jag var där så efter typ 35 minuter av väntan fick jag komma in. SUCK. Hade sagt till jobbet att jag skulle vara 1 timme sen så det blev att skynda hem och äta frukost. Stressigt värre.

Lyckades vara på jobbet 9:15 iallafall, bara en kvart sen.

Jätte lugnt på jobbet har det varit de senaste dagarna så Sara och jag kompade och åkte en sväng till Ikea där vi träffade en annan jobbarkompis Cissi och hennes dotter.

Jag är fortfarande så himla trött men jag orkade iallafall laga middag och plocka lite hemma.  Vi får hoppas att jag bara har järnbrist eller så och inget värre.

För att svara på Jennies två frågor: under golvplankorna ser det förjävligt ut. Kommer lite bilder på jobbandet senare i helgen förhoppningsvis. Trädet gjorde vi oss av med eftersom det stod väldigt nära huset och rötterna kunde mcket möjligt ha vuxit in i grunden och det är ju inte bra.

Nu ska jag vila i soffan lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback