1 klar , 4 kvar

Nu sitter jag och jäser i soffan efter en god thai inspireradmiddag med Keldas thaisoppa med nudlar och crabfish. Mums!


 



Visst ser det gott ut?

Skönt att måndagen praktiskt taget är överstökad. Bara 4 arbetsdagar kvar till ledigheten.  Jag har till och med kämpat mig igenom en övertidstimme idag, bara 30 minuter kvar så har jag gjort min beordrade tid!

Sov riktigt dåligt ikväll och vaknade med ont i nacken och huvudet :( Har kännt mig lite småruggig och som man känner sig när man har feber men har dock inte kännts mig varm som man gör när man har feber. Hoppas jag inte blir sjuk bara för det har vi inte tid med på jobbet hehe. Inte än på 3 veckor ;)

Ska kurera mig genom att gå och lägga mig tidigt ikväll iallafall, behöver sova ordentligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback