är det redan höst?

Idag är det riktigt ruggigt, både inne och ute. Vaknade av att jag frös, snart dax att plocka fram de tjocka termotäckena tror jag. Vi var uppe tidigt och 9:30 var vi på stället där vi skulle köpa lister och sånt. Ganska skönt egentligen, få allt gjort tidigt så har man resten av dagen till annat. Tyvärr så regnar det typ konstant så i trädgården kan man inte fixa. Jag har bakat världens största blåbärsmuffins, vi fick en massa blåbär av Mattias jobbarkompis nämligen. Mattias håller på att fixa lite i vardagsrummet med allt vad det nu är :)

Sen ska jag nog göra en kopp te, ta en muffins och krypa ihop i soffan under en filt och se på film. Ungefär det som jag känner att jag vill göra idag. Så lite som möjligt då alltså. Imorgon, när listerna har blivit lite rumstempererade ska de på plats. Det närmar sig ju ett klart rum...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback