dagens tankar

Så var det torsdag. Snart helg igen. Är dock lite frustrerad. Vi har haft beordrad övertid denna veckan på jobbet, när jag har velat lägga in den har det inte behövts. Idag har jag iallafall jobbat 1 timme extra men får lite dåligt samvete för det. Konstigt nog. Jag kan/vill inte jobba 1,5 timmar extra imorgon men om det behövs är det precis vad jag kommer få göra! Blä! Men jag får ser det ljusa att sen är det ju helg iallafall. Imorgon kväll ska Sara och jag ha tjejkväll, förhoppningsvis ska vi se någon riktigt tjejfilm och äta nyttiga (vi får väl se) snacks!

Vi har precis påbörjat en liten ommöblering av matsalen nu förresten, bilder kommer när det är helt klart. Vi kånkade runt skänken till motsattvägg och så vill jag flytta på en bokhylla också, den får dock vänta till helgen!

Kvällen lär väl fortsätta med Bones ( vi har fastnat för den nu såg den inte alls förut) och sen ett Morden i Midsomer innan läggdags.

Kommentarer
erica säger:

Åh, Bones är sååå bra!! Ser ni från början? Dessutom är ju Booth rätt så nice att titta på ;)

2009-08-07 | 09:57:54
Bloggadress: http://eccas.blogg.se/
Becca säger:

Jepp det är från början 3an visar kl 18 varje dag och vi har fastnat totalt!

2009-08-08 | 19:40:15
Bloggadress: http://mrsernie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback