duktig!

1 timme övertid och så 30 minuter till så att jag kan gå tidigare på fredag. Puhh. Det var inte alltför roligt när klockan ringde vid 05:45 men det känns ganska bra nu tycker jag. Vid 15 tiden trodde jag att jag skulle slockan, men en banan och en macka senare var jag pigg igen. :)

Inte nog med att jag var duktig och jobbat så premiär tränade jag igår, blev ju inte direkt någon mjukstart hehe. Tror inte jag har svettats så mycket på jag vet inte huuuur länge. Är rejält öm i varenda muskel idag men det ska man väl vara? ;)

För att ge mig själv lite mer beröm så håller jag fortfarande mitt löfte till mig själv! Inget godis, fika eller läsk 3 dagar nu. Inte mycket tänker ni men jag är jäkligt stolt att jag klarar det så pass bra. I helgen är det ok, till en viss gräns men på måndag är det AjAj igen!

Nu ska jag fixa kvällens fruktfat men plommon, kiwi och apelsin! Smaskens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback