so far so good

Jag sköter mig och jag kan lova er att jag har utsatts för stora tester!
Igår jobbade jag till 18 och var sjukt hungrig under eftermiddagen, i mitt gamla liv hade jag köpt en chokladbit och mått lite bättre en stund. Nu kämpade jag igenom det, tog ett äpple, tuggade tuggumi och drack en massa vatten. Sen åt vi middag när jag kom hem och jag var nöjd med min dag.

Idag kom stora test nummer två, jag bakade inför fredagsfikat på jobbet. Det var väldigt svårt att inte provsmaka kan jag lova men OJ så stolt jag är, skönt att komma iväg och träna och veta att jag inte äta något dåligt under dagen.

Nu sitter jag och vilar ut med en frukt mums- mums!

snart är det helg och det känns ju underbart!

Kommentarer
Karin säger:

Jag tycker du är jätteduktig!

Kram

2009-08-27 | 07:45:24
Jennie säger:

kämpa kämpa! =D

2009-08-27 | 19:56:12
Bloggadress: http://jenninii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback