vår 1-åriga bröllopsdag

I söndags, den 2 augusti hade vi varit gifta i ett år! Detta firade vi genom att bo på hotell. Mattias hade bokat en Junior svit på Elite Grand Hotell och så åt vi en riktigt smaskig middag på Trädgårn.

Jag bara gapade när vi kom in på rummet. Trodde ju inte att det skulle vara så fint. Underbar utsikt hade vi också. Vi bodde högst upp i ett hörn!


vardagsrumsdelen, jag upptäckte att man kunde köpa "En shopoholics bekännelser" men Mattias ville inte det, förstår inte varför?


sovrumsdelen


badrummet med bubbelbadkar


utsikt


utsikt


jag är glad


När vi blev ihop hade jag ett nick på nätet som passade bra in med detta.. Hippie....


lite mer utsikt med lite solnedgång


de 3 fönstrena högst upp till vänster, där bodde vi!

När vi hade ätit middag och gått en liten promenad skulle vi bubbla i bubbelbadkaret hade vi tänkt oss. Men av någon konstigt anledning så slutade bubblandet att fungera och vi kunde inte få igång det igen.  Mattias ringde till receptionen som kom upp med en nyckel till ett annat rum som vi kunde bubbla i. Toppen tänkte vi, det blir väl ett liknande rum. Hihi, visst.
Jag låter bilderna nedan tala för sig själva....


dubbel-bubbel!


med tv!

Vi fick möjligheten att byta till detta rum helt och hållet och det var jätte flashigt iom att det var deras SVIT, men vi gillade utsikten mycket mer i vårat rum och dessutom hade vi redan packat upp och allt. Men det var riktigt lyxigt att dubbel-bubbla och dessutom dricka bubbel.
Typsikt nog glömde vi flaskan med bubbel vi fick av Emelie förra året som vi skulle dricka på 1 års dagen, men vi fick en flarra av svärföräldrarna , perfekt!


KÄRLEK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback