dan före dan före dopparedan

Snart är det julafton! Woopido! För en gångs skull känner jag mig inte särskilt stressad över julen, skönt det. Fråga mig igen imorgon så är det nog en annan sak! Då ska de sista julklapparna inhandlas och så ska jag vara barnvakt åt lilla(stora) sötnosen.

Idag fick jag faktiskt en kallelse till röntgen den 5/1, har ju haft så ont i mina knän när jag hade tränat i några månader, kunde knappt gå. Gick till vårdcentralen fick värktabletter som hjälpte, kunde ju dock inte träna så nu känns det inte så farligt. Har ont i bland när jag anstränger mig extra mycket. Hur som hellst så ska knäna röntgas så att det inte är , vad det nu hette, för jag vill ju absolut komma igång och träna efter nyår igen med ett inte knä som inte gör ont!

Kom på att jag kanske skulle stoppa något i magen, glömde nästan bort o äta frukost imorse så den blev lite sen... värmer väl lite tomtegröt kanske. Det är ju riktigt gott!

Igår förresten hade vi hela -18,6 grader ute när vi gick och la oss. Burrr... blir ju ganska ruggigt även inne när det är så kallt ute. Idag är det "varmare" men fortfarande kallt, skulle visst komma snöoväder nu också. Räcker det inte med all snö som vi redan har? Näe näe, antingen eller känns det som. Men jag ska icke klaga, en vit jul är ju 10 gånger bättre än en grå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback