julshopping

Idag har Sara och jag varit iväg för att shoppa julklappar! Vi  drog iväg tidigt och var på plats ungefär när affärerna öppnade, trängseln var inte alltför illa då som tur va :) Blev dock värre kan jag lova. Puhh är något trött efter att ha gått omkring en hel dag. Men vi har iallafall inte många julklappar kvar att köpa, skönt! Ska nog börja slå in några av dem imorgon! Är ju snart jul ju! När jag kom hem hade granen kommit upp och det är så mysigt i vardagsrummet nu!

Imorgon är planen att göra köttbullar i massor och kanske börja skriva julkorten, är inte sista dagen typ nästa vecka någon gång?

Sen är det bara julgodiset kvar och jag är nöjd och glad ;)

Kommentarer
Erica säger:

Vet hur det är, vi var på ingelsta igår, jisses vad folk! ALLA var där :p Men skönt när de väl är klart. Kommer ni upp något till jul så vi har möjlighet att ses? Vi är nog hemma alla dagar utom 26-27:e

2009-12-13 | 10:35:26
Bloggadress: http://eccas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback