vem är det som har snott all tid?

Ännu en vecka har snart passerat. Jag orkar/hinner inte särskilt mycket just nu när jag kommer hem från jobbet,förutom att laga mat och umgås lite med min make typ.

I tisdags var vi och vaccinerade oss mot svinis iallafall. Shit vad vi mådde uselt igår. Båda två var riktigt uschliga och kännde oss febriga och hade ont lite överallt. Sen smärtan i armen ska vi inte prata om, AJ! Idag var vi piggare men armen gör fortfarande skitont.
Så igår blev det ytterslite gjort, vi låg i varsin soffa och tyckte synd om oss själva.
Idag jobbade jag över och kom hem för en timme sen. När jag kom hem hade världens underbaraste tänt ljus och röjt undan lite :) Mycket trevligt att komma hem till det kan jag lova!

Imorgon är det ju äntligen fredag! Woopido! Och så är det IDOL final på kvällen, fett med nice! Vem tror ni vinner? Erik är min favvo men jag tror Calle kan skrälla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback