snö snö slask

I helgen var vi uppe och hälsade på våra familjer. Ett litet kort besök men det var trevligt ändå. Vi hann med det vi hade tänkt. Plus att vi gjorde ett utmärkt inköp, mer om det i nästa inlägg. 

Idag var det såklart dags att jobba igen. Jag har sökt en tjänst  på jobbet också. Sannolikheten att jag får den är relativt stor så nu får ni hålla tummar och tår för säkerhetsskull.  Den enorma snömängden som kommit i förra veckan har börjat slaska bort och typiskt nog så fryser det på igen och blir halt som rackarns.  Tur man inte har ett jobb som kräver att man är utomhus och håller på!

I natt börjar bokrean, det missar ni inte va? Jag har ingen möjlighet att åka till en nattöppen bokhandel men ni som har det borde göra det. Det är riktigt kul faktiskt. Lite annorlunda att gå i butik mitt i natten!

Några pics från vår hemresa igår... snöigt värre!






Kommentarer
Marie säger:

Så spännande med en ny tjänst. Berätta mer!!!

2009-02-24 | 13:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback