En otrolig bra film.

Igår hade vi en helkväll.

Vi började med middag på Harrys med N & T, jättegod mat och mycket trevlig sällskap. Tror nästan att jag har börjat uppskatta oxfilé trotts att den är rosa ;) ( har haft något emot att äta det, men det är ju faktiskt VÄLDIGT gott).
Sen hann vi med att spela Scene It, ett xbox spel som påminner om Buzz. Jag vann över Mattias iallafall så jag är glad ;)

Iallafall så avslutade vi kvällen på bio där vi såg Benjamin Buttons Otroliga Liv. Trotts att den var 2:45 lång och det var en trång och liten biosalong så var filmen helt otrolig bra. Vilken historia, vilket liv. Och så är ju inte Brad Pitt precis ful heller ;).

Vi var inte hemma förräns vid 01:15 men vad gör det... Hade en jätte rolig kväll och har redan börjat fundera på när vi ska göra om det.

Imorse vaknade vi inte förräns vid 10:30, riktigt skönt att sova tills man vaknar, visst är det?
Mattias bär in lite ved och jag har städat av lite och plockat. Om några timmar ska vi över till våra grannar och fika. Mattias ska hjälpa dem med något datastrul så då blev det fika också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback