Hej Fredag!

Idag är det en riktig vinterdag ute! Blå himmel, solsken och måånga minusgrader.
Har redan varit vaken i fleera timmar så det känns som om att klockan är mer än vad den är. Eller hur man nu säger.

Förresten... jag har aldrig varit med om så snabbservice på en vårdcentral som den här där jag bor. Jag ringde dem 8:25. 5 minuter senare ringde de upp, fatta 5 minuter (!!!!) Iallafall så fick jag en tid till 9:15, jag är fortfarande imponerad. Även lyxigt att bo så nära vårdcentralen som vi gör. Men bilen fick göra mig sällskap ändå eftersom min andning inte är som den borde. Hur som haver (ett nytt favorit uttryck?)  så var det som jag trodde, min förkylningsastma har slagit till igen.
Men det känns bra att jag vet och har fått Bricanyl igen. Nu kan jag bara må bättre!

Jag har köpt mig en skvaller tidning och en god macka till frunch så nu ska jag slappa och bli frisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback