L som i Lördag och Ledig

Vi började dagen med en härlig sovmorgon idag. Alltid lika skönt, visste är det?
Sen bar det iallafall iväg och handla lite mat. Hör och häpna så handlade vi inget annat, iof så har det shoppats ganska bra denna månad redan så det var väl bäst så ;)
När vi kom hem var vi iallafall duktiga och bytte lakan i sängen och satte igång att plocka undan den värsta röran här hemma. Alltid skönt att göra det en dag lite snabbt så kan man nästa lediga dag vara just ledig.
Nu tror jag att jag ska påbörja maten lite , ikväll blir det skaldjurspaj. Eller "trasiga skaldjur" som vi kallar det här hemma. 
Jag tror att kocken ska få sig ett glas rödvin också :) Måste få slut på min baginbox!

Senare kommer Sara och så ska vi sjunga singstar! Jag älskar det spelet, men så älskar jag ju att sjunga så det passar ju. Vill bara påpeka att jag inte sjunger bra, men jag sjunger gärna hihi.

Vad har du inplanerat ikväll?

Kommentarer
Jennie säger:

Jag har spelat wii fitness. Coolt som tusan, önskar att jag hade ett wii. Igår testade jag Lips, det var också kul. har nog fått mersmak, vet inte hur jag ska ha råd att köpa ett tv-spel bara =)

2009-01-10 | 22:15:18
Bloggadress: http://jenninii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback