Mitt 2008

2008 har varit ett händelserikt år.
Till viss del iallafall...
Året började lugnt med bröllopsplanering och första vintern i vårat hus. Vi upplevde både snömassor och vinterstormar.

  

Min (nu föredetta) jobbarkompis fick söta Maximilian.



Våren kommer lite smått och det börjar titta upp blomster i vår trädgård. Det är även dax att börja jobba lite...


 

  

Vi åkte en tur till Tyskland med svärföräldrarna för att inhandla dryck till vårat bröllop. En rolig roadtrip!



Min kära vän Jennie och hennes Ante fick sin lilla Joar!



Jag fyllde 24 år!





Sommaren kom och det blev mycket bröllopsplanering och grillat!



Sen var det ÄNTLIGEN dags för den stora dagen...



Vi åkte på bröllopsresa till Tunisien!



Lite senare på året blev det dags för ännu ett bröllop. Denna gången var det min systers tur...




Som sagt har det varit ett händelserikt år. Mycket saker som har hänt och jag har säkert glömt få med en hel del saker här.  Hur vi firade in det nya året dyker upp lite senare... nu ska vi ut och gå. Dax att köpa godis!


Tillägg: Jag tog ju körtkort detta året! Tjoho!
och ett lite mer sorgligt tillägg är att det var 5 år sedan min mamma dog!

Ha en lugn och skönt 1 januari!


Kommentarer
Jennie säger:

Gott Nytt År på er med! Kram!

2009-01-01 | 14:49:16
Bloggadress: http://jenninii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback