Ont i kroppen

AJ AJ det är vad jag känner idag! Var och körde Skivstångs passet på friskis igår. Det är så himla kul men aj så jobbigt det är. Jag känner i kroppen att jag lever kan jag lova. Lär väl inte kännas mindre imorgon. Men på något sätt så är det en skönt känsla också... jag påmins ju varje gång jag rör mig att jag gjort något bra :)

Min nya frisyr har fått bra recensioner... jag gillar den jätte mycket. Smidig och inte alltför svår att fixa på morgonen. Måste bara skaffa mig en volymtång till mitt platta tunna hår ... Kanske en födelsedags önskan, om jag nu inte köper en tidigare.

Annars så laddar vi för trevligt besök i helgen. Jennie och Joar kommer hit fredag-lördag. Jag ska visa dem mina "nya" hemtrakter är det väl tänkt.

Nu ska jag hoppa in i duschen innan tv programmen börjar. Torsdag innebär ju tv kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback