Uppladdning.

Vet ni vad som är riktigt gott? Knäckebröd med makrill i tomatsås på. Mumma! Har ätit mellanmål för en liten stund sen och laddar nu inför träningen.

Jag kunde inte somna igår så idag är jag sjukt trött. Men jag får se det ljusa i det hela, jag kommer somna gott i kväll istället.

Det kändes jätte konstigt att komma hem från jobbet när det var ljust idag förresten. Nästan som att man har halva dagen kvar, och så är det ju men jaa ni kanske förstår vad jag menar?

Nu är det dags att hitta träningskläderna tror jag, undrar vart mina byxor är..

Kommentarer
Anonym säger:

Fick lönebesked idag och det sa högt och tydligt att jag får lova att åka söder ut till helgen! =) Så, nåt speciellt som jag ska ha med oss? =)

2009-01-26 | 22:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback