att bara vara

Vaknade till regn och grått idag.
Trist!
Mattias fortsatte att tapetsera men eftersom han inte ville ha min hjälp (??!!) med den enfärgade tapeten så hade inte jag alltför mycket att göra.
Har bakat lite kladdmuffins som Emmelie hade recept på i sin blogg för ett tag sen. Recept kommer för de var kanon goda och lagom kladdiga! Sen har jag suttit och läst nästan hela dagen. Får lite dåligt samvete för att Mattias jobbar och sliter, men jag var ju duktig och städade igår ;) Jag kanske skulle varit en duktig fru och bara passat upp på honom? Har jag missat hela den biten med att vara gift? ;) Hur som haver så har han inte klagat iallafall, bra det!

Imorgon och resten av helgen ska vi föresten få besök. Mattias bror med fru och bebis kommer hit. Kanske blir det en tur till Ullet, kommer dock inte shoppa särskilt mycket men alltid kul att kolla, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback