till kivik och tillbaka

Idag har vi tagit med svärföräldrarna på en roadtrip! Vi körde ner till Kivik där vi shoppade loss på Musteriet, upptäckte några outlet affärer, jag ångrar fortfarande att jag inte köpte ett par skor jag hittade, men vad ska man göra?, sen körde vi vidare till Simrishamn där vi åt en underbar lunch precis vid havet innan vi körde hem. Något trötta var vi allihopa!

Nu på kvällskvisten har svärmor och jag sjungit singstar, alltid lika kul.  Vi har gjort en liten enkel tapas tallrik och druckit sangria! (Får mig att längta till en resa till medelhavet!!).


MIna svärföräldrar på restaurangen, vi flyttade ut efter maten då alla regnmoln var som bortblåsta.


Mysigt!


Mumsig mat!

Nu tittar vi på Morden i midsomer på dvd, som alltid, underbar serie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback