3dagars helg

3 dagar låter inte så mycket men den extra lediga dagen känns helt underbar. Jag skulle egentligen vilja vara ledig i minst 1 vecka men man får ta vad man får ;)
Imorgon kommer syster yster med man på besök. De stannar till söndag efter frulle. Får se vad vi hittar på, det beror nog lite på vad vädret säger. Är det fint vill man ju gärna vara ute i solen men är det dåligt kanske vi tar en tripp någonstans.

Min dag idag har varit jätte kul! Jag har jobbat, fast inte på mitt "vanliga" jobb utan på huvudkontoret för en av produkterna jag jobbar med. Yeey! Riktigt roligt, att göra samma sak men ändå inte riktigt.

Känner just nu för att krypa upp i soffan under en filt, tända lite ljus och äta något gott och se på dumburken ,som man kanske inte kallar den längre? Kommer inte på något bätre namn på den. Nåja, ta det lugnt ska jag iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback