ge mig en pool!

Det är varmt. Underbart att vi får en fin sommar än så länge men puhh va det är varmt. Jag och Sara har ju varit på Ullared idag, såhär i efterhand kanske jag hellre hade åkt till havet och badat men det var lyckat iallafall. Handlade som alltid alldeles för mycket men självklart varit allting sånt som vi hade stort behov av ;)  Hittade faktiskt en hel del snygga kläder, bland annat två bodys som jag blev kär i. Den ena är rosa och vitrandig och så lite uringad i ryggen. Jätte snygg! Passar utmärkt till min nya svarta volangkjol.

När jag kom hem blev det inspektion av mina inköp av Mattias och en kall dusch för mig. Den hjälpte väl i sisådär 5 minuter. Blö. Mattias var iallafall duktig och klippte gräsmattan, trotts värmen. Han hade dessutom spacklat massvis och tvättat bilen. Duktig han är, medans jag bara shoppar... :p

Jag har kommit fram till att jag vill ha pool! Vem vill inte det i sånhär värme egentligen? Mattias tycker att vi isåfall ska skaffa en "ordentlig" pool , ni vet en sån som man gräver ner. Jag däremot kan absolut tänka mig en sån som man ställer upp för säsongen som är typ 1 meter djup. Men gahh det lär väl inte bli någon skulle jag tro. Vi får skaffa en vattenspridare eller nått.

Nu ska vi slappa lite, jag är så trött. Vi har ätit grillad kyckling , potatissallad och vitlöksbröd till middag nyss. Gottit! Kanske en liten chokladbit till filmen innan jag somnar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback