många funderingar

Efter jobbet idag har jag en mycket givande walk med Sara. Skönt att gå i någorlunda rask takt och att få prata av sig utan nyfikna öron. Quality time, kallas det! När vi närmade oss slutet så började det duggregna så vi hade verkligen tur.
Iallafall så var det skönt att få prata av sig, har så många tankar som snurrar i huvudet, allt jag vill göra, lyckas med osv. Jag har kommit fram till att jag alltid vill så mycket. Ibland vore det skönt att bara vara men så kommer tankarna att om jag vill komma någon vart med mitt liv osv. Jajaj, jag ska inte belasta er med det... jag är bara glad att ha vänner och en man som jag kan prata och bolla saker med.

Efter promenaden var jag duktig och lagade mat, satte igång en tvättmaskin, vek ihop ren tvätt, plockade undan lite småskit och sitter nu här och väntar på att maken min ska komma hem. Blev en sen dag på jobbet för honom, tur att vi snart har semester så att han får vila ut lite...
När han kommer hem så ska vi kolla på final avsnittet av project runway som jag spelade in igår... spännande spännande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback