oväntat väder

Jag säger bara att jag är oerhört glad att jag kom hem när jag gjorde. En kvart efter att jag kommit hem började regnet stå som spön i backen. Åskat hade det gjort redan när jag cyklade hem. Sen kom blixtarna och lite mer dunder. Usch! Jag är inte överdrivet förtjust i sånt här väder och att sedan vara hemma alldeles själv var inte till hjälp. Men tänkta sig, jag överlevde ;) Även om det var otäckt.

Kom typ 15 mm på 1 timme eller nått. Nu är himlen mörk men solen skiner så det känns nästan som om det inte har hänt.

Försökte ta bild på regnet men jaa ni ser själva...





Lizzy spanar ut över "förödelsen", vi upptäckte för övrigt ett nytt fönster som läckte. Nu har vi att göra!

Nu allsång och sen Morden i Midsomer

Kommentarer
Jennie säger:

säkert det ovädret som besökte oss lite senare =) Jag försöker sälja lite kläder och annat, behöver få in lite pengar ;) Kom jätte gärna ut o hälsa på i nya lägenheten. Vi ska inte använda bilen så mycket, så norrköping är långt för oss =)

2009-07-02 | 08:25:58
Bloggadress: http://jenninii.blogg.se/
Jennie säger:

tisdag ska nog inte vara något problem =) Vi kan ju höras på måndagen eller så =) Nu har jag kastat ut karl och barn, nu ska här städas! =D

2009-07-03 | 18:22:33
Bloggadress: http://jenninii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback