spackel spackel på väggen där

Idag har vi presterat bra! Har fått en heldel målat, har spacklat i en evighet i rummet och har även hunnit köra lite med trimmern ute. Min stackars arm skakade förut när jag skulle dricka. Jag har jobbat hårt, särskilt med allt spacklande.

En bra dag.

Sitter i soffan nu och fryser. Det är ganska varmt inne men mina tår är såååå kalla, jag får nog dra på mig mina fårskinnstofflor!
Vi har faktiskt haft relativt fint väder idag men tusan vad det har blåst. Vi trottsade dock stormen och grillade vår kvällsmat. Grillad lax blev det, mumma!

Nu ska jag väl ta på mig tofflorna och mysa framför filmen som börjar på 5.an nu... imorgon är det jobb igen... men snart är det midsommar!

Kommentarer
erica säger:

Åh, jag är likadan, även om jag är varm i övrigt fryser jag alltid om fötterna! Helt hopplöst! Får höras av i veckan om när ni vill att vi kommer o så =)

2009-06-15 | 10:40:03
Bloggadress: http://eccas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback