vi trottsade solen

Mattias hade en del saker att kolla på i Växjö idag och självkalrt följde jag med, trotts att det var typ 100 grader varmt. När vi kom hem var jag iallafall duktig och tvättade min bil, någorlunda bra iallafall. Trotts att klockan var efter 17 så stekte solen ordentligt. Det gör den fortfarande. Vi får hoppas att det regnar lite i veckan och sen håller det sig fint i några veckor, eller vad säger ni? Ni som har semester nästa vecka vill ju såklart ha sol då, men lite regn kan vara bra så det inte torkar. Det känns väldigt skönt att det bara är 5 arbets dagar kvar innan min ledighet. Jag tjatar och tjatar om den men det var ju ett år sedan sist, eller hur?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback