abstinens?javisst!

Dag 2 är snart avklarad och än så länge har jag skött mig.  Men jag tänker inte ge mig själv beröm förräns iallafall 5 vardagar är avklarade. Jag har bestämt att jag får äta något på helgen. Men inte tjugomiljoner olika saker utan kanske en påse smågodis, på hela helgen liksom.

Jag blir så glad när jag läser kommentarer som ni skriver att jag är duktig! Men jag vill inte ropa hej än faktiskt! Men det hjälper iallafall...

Idag på skivstången la vi på lite mer vikter. Puhh! Säger jag. Jag var alldeles skakig efter... känns som att jag kommer veta att jag lever imorgon!


Det värsta med allt det här är huvudvärken...den kommer titt som tätt.. men en väldigt massa frukt och några koppar té hjälper faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback