ändade planer

Jag såg så fram emot att vara ledig nu i två dagar. Oj oj vad jag skulle fixa och stå i här hemma. MEN jag hade en liten aning i bakhuvudet att jag skulle få jobba och vara ledig i helgen istället. Och som ni då kanske har förstått så har jag nu fått ändra. Men man får ju försöka göra det bästa av det. Jag är ju ledig i helgen!  Min förkylning har ännu inte försvunnit så än så länge ligger träningspassen på is :( Men idag har jag fått min pilatesboll. Ska bara lyckas pumpa den!

Jag måste berätta om min jobbiga morgon förresten...Jag vaknade av att väckaren på mobilen ringde, jag sätter alltid den som en extra backup ett bra tag efter min vanliga klocka ringer. Konstigt nog hade inte den vanliga väckaren, eller Mattias väckare väckt mig. Vet ni varför? Jo för vi hade strömavbrott. SUCK! Strömmen kom tillbaka så att jag kunde fixa te vatten iallafall. Störigt värre. Sen hade det ju snöat och var kallt och blåsigt ute, på grund av strömavbrott så hade ju inte motorvärmaren kunnat göra sitt jobb :( När jag väl var påväg till jobbet 2 minuter innan jag började, så hamnar jag bakom en jäkla lastbil som kör sååååå sakta.
Varför händer alltid sånt på samma gång? Stressigt värre! Jag var dock bara 2 minuter sen till jobbet så det var ju inte så illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback